Heeeej!  Nu är jag och Lovisa hemma efter en sjukt rolig dag med massor av skratt, dans (såklart) och annat kul! På morgonen så vaknade jag ungefär halv 9 och gick upp och drog på mig min pardräkyer eftersom vi dansade par först❤️ Sedan drog jag över en mjukisdress över det❤️ Jag stoppade sedan i mig en näringsrik frukost och fick sedan skjuts av Mammi till Ropsten och plockade upp Lovisa på vägen❤️Sedan mötte vi upp Felica och fick skjuts av hennes pappa till Botkyrka där tävlingen låg❤️ Sedan körde jag och Lovisa par! Det gick inte så bra eftersom att jag stukade foten och jag och Lovisa gick inte vidare😔 men sedan så tävlade vi i grupp och det gick inte heller så bra men aja det var endå min första tävling så❤️💗nästa helg är det klubbmästerskap vilket är väldigt kul❤️ Jag och Lovisa ska gör om vår pardans då satt den blir ännu bättre❤️Men det var lite om min dag och hör kommer en bildbomb❤️
Innan tävlingen hemma❤️
Jag och Lovisa på plats i Botkyrka och ska snart dansa❤️
Här vrickar jag min fot hahha (jag är till höger och titta på min högra fot)

Gruppdansen🎉🎉❤️
Adrenalin så duktig dansgrupp som kommer från LDC💖 samma som oss❤️
Jag och Lovisa hahha❤️
Michelles storasyster gör Lovisas hår❤️

Men det var lite bilder 
Puss mickis

Kommentera

Publiceras ej