Förlåt förlåt förlåt för universa sämsta uppdatering som horden någonsin skådat haha men har verkligen inte orkat. Som sagt som rubriken lyder tänkte jag berätta om SM (Sveriges mästerskap) som jag och Lovisa var på i helgen. På fredagen sov Lovisa över hos mig och vi tog det mest lugnt och åt dumleklubbor hahha typical mig och Lovisa. Sedan på morgonen gick vi upp typ 7 och jag vad döds trött som vanligt. När vi väl kom fram till arenan som vi skulle tävla i visade det sig att det var fel i anmälan så jag fick inte tävla singel. Ha-ha jättekul. Så jag va bara där hela dagen och tittade på Lovisa som det gick ganska bra för❤️ Efter tävlingen åkte jag mamma och lovas och köpte nya pardansbyxor till mig och Lovisa eftersom jag hade slarvat bort mina hahha! Till vår förvåning blev dem här tightsen mycket snyggare till vår outfit❤️Vi sov över ho Lovisa på lördagen på hennes land och söndagen var det dags för par. Det gick hur bra som helst sjuuuukt oväntat. Vi gick vidare hela fyra gånger tills vi var i final haha i finalen var det vara sju så på prisutdelningen när dem ropade vårta namn att vi hade kommit tvåa i SM 2014. Blev vi helt häpna och så glada❤️Så näst bäst i Sverige i brons 12-15❤️❤️ Det var ätt lååååångt inlägg men hoppas ni gillade det 
Puss mickis




Kommentera

Publiceras ej