Heej! nu ska jag snart sätta mig i bilen och åka till lykkes land och rida på hennes islandshästar:) ska bli sååå kul verkligen! men här kommer lite bilder på det jag köpte när jag var i spanien:)
ett jätte sött linne med blommor och spetsditaljer! jättefint i sommar! det kommer från hollister:)
ett till jätt fint linnr från H&M med vollanger! lite längre och perfekt till sommaren!
ett till linne haha som är virkat och så så himla snyggt och fint! det är så fint uppe vid halsen och jag älskar mönstret! den här kommer också från H&M!
sedan köpte jag bara ett par vita shorts och dem här kommer från H&M!
Det sista jag köpte i klädväg och det är en kjol som är hur fin som helst! den kommer från hollsiter!
 
sedan köpte jag två iphone skal ett ljusrosa och ett mörkrosa men ett är till lykke!
ett nagelack frpn maybeline new york från deras nya lansering color show!
ett par jätte söta ljusrosa örhängen
tre jätte snygga armband som är jätte snyggt att ha när man är brun på sommaren! dem kommer från en marknad i spanien!
det sista jag köpte var en starbucks mugg som man kan ha tex varm te i när man ska till skolan!
 
men de var allt jag köpte! hoppas ni gillade inlägg så hörs vi
Kram mickis
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Anonym

21 Apr 2014 23:22

Köpte du inte nåt på Michael Kors? Bara det att det såg ut som de på ditt inlägg som typ hette Puerto Banus eller nåt? För du hade en Michael kors påse då? Kram

Kommentera

Publiceras ej